活石新生態

教會能不改變嗎?

面對急速轉變的時代…
作為世上的光的我們,依循舊路,還真的能作好基督的見證嗎?

新生態背後是一套完整的教會觀,其實不是甚麼新事物,而是把教會本應有的使命活化,重新激發、活現在活石堂的群體當中。

改變 
由自己開始 

上主把我們放置在這時代中,要我們從不同的挑戰學習成長,察驗祂善良純全的旨意。 

無力世代,我們該怎樣重現基督徒的生命力

 

改變前…

依賴牧者 活動主導

本港福音派教會信徒普遍依賴牧者牧養,在信徒成長一事上較少權力和主動性。這造成一個錯覺:牧養只是牧者同工的責任,信徒只等屬靈餵食。

另一方面,教會咁多事工往往都以搞program為本,「搞到活動就係履行使命」,令牧者信徒匱力於進行一個又一個活動,但有時花費人力之餘又未臻使命。

起步時…

成為KOL 活化你的小組

信徒都可成為小領袖!

如果你有感動,就可以搵埋志同道合嘅朋友,一齊開新組。相交又得,一齊追求成長、做使命行動亦得!

小組最緊要係大家夾得嚟,唔駛太多人,可以有同工亦可以冇同工,重點係組員都能夠好好適應,喺個群體裏面同行成長。

牧者會喺呢個過程配合大家,更新你哋嘅小組。Get empowered!

開組啦!

搵定位 求成長

大家開得新組,或者改革舊有小組,實有d嘢想做嘅,大家好好傾吓個定位啦!大家係最想相交,定係有信仰input,抑或有團火做d野——不論係敬拜隊、網絡事工、定社宣?

小組幾耐開一次組、組長係邊個、要唔要牧者落組、叫咩名、搞咩活動… 通通都由組員們一齊自行決定!

記得:小組最終目的,唔係想令你勞累事奉,而係享受團契,幫助你在恩典中漸趨成熟(mature)。如果小組喺某個時間,大家覺得要轉型、分拆、甚至結束,冇話唔得;自己開嘅組自己負責~

Is it my turn?

成熟嘅組員
ready就隨時可以做KOL啦!

小組如果健康發展,能夠幫助組員成長。組員自己都可以成為一個KOL,邊個話唔得架!

呢個就係基督身體當中不同肢體互相empower,將你所領受嘅異象同其他弟兄姊妹分享。

That’s the goal!

信徒皆祭司

新生態最終就係想實踐呢樣野:信徒皆祭司!

信徒可以互相牧養,活出召命,有人同行相伴,彼此補全成就。

成熟健康的基督教會,不就應是如此嗎?

來行動吧!

基督的教會,是在不斷改革中的教會。

馬丁.路德